השאירו פרטים כדי להתחיל לשווק בדיגיטל עם תוצאות

אחד הנציגים התותחים שלנו יצור איתך קשר

ציון 5 בדירוג ממליצים בגוגל ופייסבוק

לוגו הוא הפנים של העסק שלכם, וככל שאנשים ייראו אותו יותר הם ירגישו שהם מכירים אתכם ויהיה קל להם לקנות מכם.

מה זה בעצם בניית לוגו?

נתחיל מה זה לא. זה לא למצוא צורה מגניבה בצבע שאתם אוהבים ולהחליט שזה הלוגו שלכם. בכל זאת – מה כן? לוגו הוא הפנים של העסק שלכם, הוא אמור להעביר מסר, להיות בעל משמעות, להתאים לערכים של העסק ולקו העיצובי שלו. בנוסף, הוא צריך להיות קליט. זכיר. כזה שאחרי פעמיים שלוש שרואים אותו הופל להיות מוכר.

בניית לוגו עם דוד וטין בע"מ

בבניית לוגו, מעבר לעיצוב הגרפי, חשוב גם להבין את העסק עצמו ולשאול את השאלות הנכונות. המעצבים שלנו, שמבינים לא מעט בשיווק בעצמם, עושים את זה יותר טוב מכל אחד אחר.

לאיזה עסקים זה מתאים?

לכל עסק! גם עסק של איש אחד צריך לוגו.

מה צריך בשביל להתחיל?

להגיד לנו שאתם רוצים שנבנה לכם לוגו.

איזה תוצאות אנחנו מצפים לקבל?

סמל שיהיה הפנים של העסק שלכם מעכשיו והלאה.

דוגמאות מהשטח - בניית לוגו עם דוד וטין בע"מ

השאירו פרטים כדי להתחיל לשווק בדיגיטל עם תוצאות

אחד הנציגים התותחים שלנו יצור איתך קשר

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
קאבר מחלבות גד
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

אי אפשר להתחיל לדבר על דוד וטין בע"מ

בלי לדבר על האיש שמאחורי הסוכנות המרשימה הזו – דוד וטין.

דוד חי את עולם הדיגיטל והשיווק יותר מ-20 שנה, כבר הצליח להטביע את חותמו עם לא מעט הישגים, החל מאפליקציה מצליחה והקמת סטארטאפים, גיוסי כספים, מהלכי שיווק פורצי דרך, ועד פרסים ותארים כמו פרס "אלבום הזהב לשיווק דיגיטלי" – 2Comma Club הבינלאומי (על הכנסה של מעל 1,000,000$ ממשפך אחד), הבחירה ל-1 ממומחי השיווק העולמיים בתכנית המנטורים של גוגל, הבחירה ל-10 משפיעני העתיד מטעם דה מרקר, ול- 30 המצליחנים עד גיל 30 של מאקו וסיקור רחב של הופעות מומחה בתוכניות הטלוויזיה השונות. בנוסף, לדוד יש מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות.

היתרון שדוד מביא עם הידע והניסיון הוא גם המעורבות שלו באסטרטגיה השיווקית שבונים בסוכנות לכל אחד מהעסקים שעובדים איתם! בנוסף לזה הרוח בחברה היא צעירה, תוססת, אפשר לומר שאפילו קצת משוגעת! יעידו על כך הלקוחות שמצאו את עצמם שוברים רהיטים, שופכים על עצמם פופקורן או מלכלכים את החולצה החגיגית שלהם בכמויות של קטשופ, הכל מול עדשת המצלמה, הכל בשביל הקמפיינים הממירים והרעיונות המטורפים שבאים אליהם מצוות דוד וטין.

דוד פיתח מודל עבודה ייחודי! הוא לא מוכר חבילות תלויות זמן, אלא מאפשר ללקוחות את השליטה האם להמשיך עם הסוכנות מידי חודש בחודשו, מה שמחייב את סוכנות להיות תמיד עם האצבע על הדופק, ולספק תוצאות במהירות! אחד הדברים שעושים את דוד וטין בע"מ לסוכנות שיווק יוצאת דופן היא ההבנה שהצלחה של הלקוח היא בעצם ההצלחה שלהם, וכדי שהשיווק יצליח, חובה לדאוג גם לצד של המכירות.

עסקים שהגיעו "רק" בשביל שיווק, מקבלים בנוסף ללידים גם הכוונה והדרכה בנושא מכירות, אסטרטגיית מוצרים, תסריטי שיחה, ייעוץ עסקי ועוד.

ההתנהלות המקצועית מאחורי הקלעים של הסוכנות מזכירה יותר חברת היי טק או קרן השקעות מאשר סוכנת שיווק. ההסתמכות על נתוני עבר, על סטטיסטיקות מתקדמות, על טרנדים ובכלל – על נתונים, מובילה את רוב ההחלטות מאחורי האסטרטגיה והקמפיינים.
הדבר מתאפשר בעיקר בזכות מאגר המידע העצום שמחזיקים בסוכנות אחרי עבודה עם אלפי לקוחות.

וכמובן שאחד הבונוסים המשמעותיים ביותר בעבודה עם דוד וטין בע"מ היא מערכת ניהול הלקוחות המתקדמת שדוד פיתח! מדובר במערכת המאפשרת לבעלי העסקים לקבל את הלידים במהירות ישירות לוואטסאפ כדי שיוכלו לסגור את הלידים כמה שיותר מהר.

כפי שנראה ב:

דוד וטין בדיגיטל

דוד וטין יזם שיווק ומשפיען רשת מהמובילים בישראל בתחום המדיה והדיגיטל עם מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות.


דוד נבחר לאחד מ10 משפיעני העתיד על פי דה מרקר, לאחד מ-30 מומחי השיווק העולמים של גוגל ו30 מצליחנים עד גיל 30 ע"פ מאקו, עם עשרות כתבות ברשת והטלויזיה ועם הפוסטים הכי וויראלי ב"סטטוסים מצייצים״ וברשת.