השאירו פרטים כדי להתחיל לשווק בדיגיטל עם תוצאות

אחד הנציגים התותחים שלנו יצור איתך קשר

ציון 5 בדירוג ממליצים בגוגל ופייסבוק

דיוור ישיר וניהול קהילה הן טכניקות שאמנם אינן חדשות אך היעילות שלהן עדיין גבוהה מאד בשימור לקוחות והגדלת מכירות.

כדי לעשות זאת נכון, כדאי לתת למקצוענים את ניהול הדיוור והקהילה

מה זה בעצם ניהול דיוור וקהילה?

כשאנחנו מדברים על קהילה, אנחנו בעצם מדברים על קהל של לקוחות, מתעניינים, סקרנים, אנשים שכבר מכירים אתכם או את המוצר שלכם או שרק באו ללמוד ולשמוע עליו בפעם הראשונה.

תחשבו על מועדון לקוחות, ועכשיו תכפילו את זה פי כמה. כי בקהילה, אנשים מצרפים את החברים שלהם או שהם נתקלים בכם ברשת החברתית ומצטרפים, ומתישהו, בלי לשים לב, הם גם הופכים ללקוחות.

ניתן לבנות קהילות במייל, ברשתות החברתיות, בערוצי יוטיוב ואפילו באמצעים פיזיים כמו כנסים, דואר ועוד.

הכי טוב – לשלב. אחרי שבנינו קהילה – צריך לתחזק אותה – לשלוח לה חומר, לפרסם לה תכנים, גם מקצועיים וגם שיווקיים. כאן אנחנו נכנסים לתמונה.

ניהול דיוור וקהילה עם דוד וטין בע"מ

עם מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות ולידים שנכנסים מדיוור בכל שבוע מחדש, דוד וטין בע"מ מבינים לעומק בדיוק איך לנהל דיוור וקהילה באופן רווחי. נשמח לעשות את זה גם בשבילך.

לאיזה עסקים זה מתאים?

לכל עסק שיש לו ידע לתת, תוכן לתרום לעולם או תנועה גדולה של לקוחות.

מה צריך בשביל להתחיל?

אם יש לכם רשימת תפוצה או קבוצה בפייסבוק – מצוין. אם לא. אנחנו נדאג לזה.

איזה תוצאות אנחנו מצפים לקבל?

עוד ערוץ שיווק יעיל שגדל כמעט בעצמו ומכניס לידים ומכירות באופן קבוע.

דוגמאות מהשטח – ככה נראה ניהול דיוור וקהילה

השאירו פרטים כדי להתחיל לשווק בדיגיטל עם תוצאות

אחד הנציגים התותחים שלנו יצור איתך קשר

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
קאבר מחלבות גד
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

אי אפשר להתחיל לדבר על דוד וטין בע"מ

בלי לדבר על האיש שמאחורי הסוכנות המרשימה הזו – דוד וטין.

דוד חי את עולם הדיגיטל והשיווק יותר מ-20 שנה, כבר הצליח להטביע את חותמו עם לא מעט הישגים, החל מאפליקציה מצליחה והקמת סטארטאפים, גיוסי כספים, מהלכי שיווק פורצי דרך, ועד פרסים ותארים כמו פרס "אלבום הזהב לשיווק דיגיטלי" – 2Comma Club הבינלאומי (על הכנסה של מעל 1,000,000$ ממשפך אחד), הבחירה ל-1 ממומחי השיווק העולמיים בתכנית המנטורים של גוגל, הבחירה ל-10 משפיעני העתיד מטעם דה מרקר, ול- 30 המצליחנים עד גיל 30 של מאקו וסיקור רחב של הופעות מומחה בתוכניות הטלוויזיה השונות. בנוסף, לדוד יש מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות.

היתרון שדוד מביא עם הידע והניסיון הוא גם המעורבות שלו באסטרטגיה השיווקית שבונים בסוכנות לכל אחד מהעסקים שעובדים איתם! בנוסף לזה הרוח בחברה היא צעירה, תוססת, אפשר לומר שאפילו קצת משוגעת! יעידו על כך הלקוחות שמצאו את עצמם שוברים רהיטים, שופכים על עצמם פופקורן או מלכלכים את החולצה החגיגית שלהם בכמויות של קטשופ, הכל מול עדשת המצלמה, הכל בשביל הקמפיינים הממירים והרעיונות המטורפים שבאים אליהם מצוות דוד וטין.

דוד פיתח מודל עבודה ייחודי! הוא לא מוכר חבילות תלויות זמן, אלא מאפשר ללקוחות את השליטה האם להמשיך עם הסוכנות מידי חודש בחודשו, מה שמחייב את סוכנות להיות תמיד עם האצבע על הדופק, ולספק תוצאות במהירות! אחד הדברים שעושים את דוד וטין בע"מ לסוכנות שיווק יוצאת דופן היא ההבנה שהצלחה של הלקוח היא בעצם ההצלחה שלהם, וכדי שהשיווק יצליח, חובה לדאוג גם לצד של המכירות.

עסקים שהגיעו "רק" בשביל שיווק, מקבלים בנוסף ללידים גם הכוונה והדרכה בנושא מכירות, אסטרטגיית מוצרים, תסריטי שיחה, ייעוץ עסקי ועוד.

ההתנהלות המקצועית מאחורי הקלעים של הסוכנות מזכירה יותר חברת היי טק או קרן השקעות מאשר סוכנת שיווק. ההסתמכות על נתוני עבר, על סטטיסטיקות מתקדמות, על טרנדים ובכלל – על נתונים, מובילה את רוב ההחלטות מאחורי האסטרטגיה והקמפיינים.
הדבר מתאפשר בעיקר בזכות מאגר המידע העצום שמחזיקים בסוכנות אחרי עבודה עם אלפי לקוחות.

וכמובן שאחד הבונוסים המשמעותיים ביותר בעבודה עם דוד וטין בע"מ היא מערכת ניהול הלקוחות המתקדמת שדוד פיתח! מדובר במערכת המאפשרת לבעלי העסקים לקבל את הלידים במהירות ישירות לוואטסאפ כדי שיוכלו לסגור את הלידים כמה שיותר מהר.

כפי שנראה ב:

דוד וטין בדיגיטל

דוד וטין יזם שיווק ומשפיען רשת מהמובילים בישראל בתחום המדיה והדיגיטל עם מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות.


דוד נבחר לאחד מ10 משפיעני העתיד על פי דה מרקר, לאחד מ-30 מומחי השיווק העולמים של גוגל ו30 מצליחנים עד גיל 30 ע"פ מאקו, עם עשרות כתבות ברשת והטלויזיה ועם הפוסטים הכי וויראלי ב"סטטוסים מצייצים״ וברשת.