השאירו פרטים כדי להתחיל לשווק בדיגיטל עם תוצאות

אחד הנציגים התותחים שלנו יצור איתך קשר

ציון 5 בדירוג ממליצים בגוגל ופייסבוק

חלק בלתי נפרד משיווק אורגני הוא ייצור של תוכן טוב. במקרה של אתרי אינטרנט, התוכן הזה מתבטא במאמרים מקצועיים המופיעים באתר.

אבל מי יכתוב כל שבוע מאמר חדש לפרסום באתר? אנחנו!

מה זה בעצם כתיבה ופרסום מאמרים?

אתר אינטרנט הוא פעמים רבות גם מקור ידע. הידע המקצועי שלכם הוא חלק חשוב ביצירת האמון אצל הגולשים והמתעניינים בדרך להפוך ללקוחות. כדי לייצר מקור ידע איכותי, כזה שקופץ בתוצאות החיפוש, שנותן ערך אמיתי ומושך את הגולשים לתוך האתר שלכם ואז לתוך המוצר שלכם, אתם צריכים לפרסם מאמרים מקצועיים ואיכותיים באופן קבוע, בין 2 ל- 4 פעמים בחודש (לפחות). זו הכוונה בכתיבה ופרסום מאמרים.

על מה כותבים? על כל מה שרלוונטי לתחום שלכם ומעניין את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

מי כותב? כותבי התוכן של דוד וטין כמובן.

כתיבה ופרסום מאמרים עם דוד וטין בע"מ

בדוד וטין בע"מ תקבלו כתיבה מקצועית ואיכותית, שגם תביא את הידע המקצועי וגם תעשה זאת לפי כל כללי קידום האתרים.

כתיבה ופרסום המאמרים מתבצעים על ידי כותבי תוכן מקצועיים ומנוסים שיודעים לחקור את הנושא, להקשיב לכם ולהוציא לאור גם את הידע וגם את הערכים שלכם.

לאיזה עסקים זה מתאים?

כל עסק שיש לו אתר אינטרנט שהוא גם מקור ידע ומענה מקצועי בתחום.

מה צריך בשביל להתחיל?

אתר אינטרנט (אין לכם? נטפל גם בזה….) ורצון להצליח.

איזה תוצאות אנחנו מצפים לקבל?

עלייה בדירוג ובמיקום האתר בתוצאות החיפוש, עלייה בזמן השהות של הגולשים באתר, עלייה ברמת האמון של הגולשים בכם כבעלי מקצוע.

דוגמאות מהשטח – ככה נראית כתיבה ופרסום מאמרים

השאירו פרטים כדי להתחיל לשווק בדיגיטל עם תוצאות

אחד הנציגים התותחים שלנו יצור איתך קשר

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
קאבר מחלבות גד
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

אי אפשר להתחיל לדבר על דוד וטין בע"מ

בלי לדבר על האיש שמאחורי הסוכנות המרשימה הזו – דוד וטין.

דוד חי את עולם הדיגיטל והשיווק יותר מ-20 שנה, כבר הצליח להטביע את חותמו עם לא מעט הישגים, החל מאפליקציה מצליחה והקמת סטארטאפים, גיוסי כספים, מהלכי שיווק פורצי דרך, ועד פרסים ותארים כמו פרס "אלבום הזהב לשיווק דיגיטלי" – 2Comma Club הבינלאומי (על הכנסה של מעל 1,000,000$ ממשפך אחד), הבחירה ל-1 ממומחי השיווק העולמיים בתכנית המנטורים של גוגל, הבחירה ל-10 משפיעני העתיד מטעם דה מרקר, ול- 30 המצליחנים עד גיל 30 של מאקו וסיקור רחב של הופעות מומחה בתוכניות הטלוויזיה השונות. בנוסף, לדוד יש מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות.

היתרון שדוד מביא עם הידע והניסיון הוא גם המעורבות שלו באסטרטגיה השיווקית שבונים בסוכנות לכל אחד מהעסקים שעובדים איתם! בנוסף לזה הרוח בחברה היא צעירה, תוססת, אפשר לומר שאפילו קצת משוגעת! יעידו על כך הלקוחות שמצאו את עצמם שוברים רהיטים, שופכים על עצמם פופקורן או מלכלכים את החולצה החגיגית שלהם בכמויות של קטשופ, הכל מול עדשת המצלמה, הכל בשביל הקמפיינים הממירים והרעיונות המטורפים שבאים אליהם מצוות דוד וטין.

דוד פיתח מודל עבודה ייחודי! הוא לא מוכר חבילות תלויות זמן, אלא מאפשר ללקוחות את השליטה האם להמשיך עם הסוכנות מידי חודש בחודשו, מה שמחייב את סוכנות להיות תמיד עם האצבע על הדופק, ולספק תוצאות במהירות! אחד הדברים שעושים את דוד וטין בע"מ לסוכנות שיווק יוצאת דופן היא ההבנה שהצלחה של הלקוח היא בעצם ההצלחה שלהם, וכדי שהשיווק יצליח, חובה לדאוג גם לצד של המכירות.

עסקים שהגיעו "רק" בשביל שיווק, מקבלים בנוסף ללידים גם הכוונה והדרכה בנושא מכירות, אסטרטגיית מוצרים, תסריטי שיחה, ייעוץ עסקי ועוד.

ההתנהלות המקצועית מאחורי הקלעים של הסוכנות מזכירה יותר חברת היי טק או קרן השקעות מאשר סוכנת שיווק. ההסתמכות על נתוני עבר, על סטטיסטיקות מתקדמות, על טרנדים ובכלל – על נתונים, מובילה את רוב ההחלטות מאחורי האסטרטגיה והקמפיינים.
הדבר מתאפשר בעיקר בזכות מאגר המידע העצום שמחזיקים בסוכנות אחרי עבודה עם אלפי לקוחות.

וכמובן שאחד הבונוסים המשמעותיים ביותר בעבודה עם דוד וטין בע"מ היא מערכת ניהול הלקוחות המתקדמת שדוד פיתח! מדובר במערכת המאפשרת לבעלי העסקים לקבל את הלידים במהירות ישירות לוואטסאפ כדי שיוכלו לסגור את הלידים כמה שיותר מהר.

כפי שנראה ב:

דוד וטין בדיגיטל

דוד וטין יזם שיווק ומשפיען רשת מהמובילים בישראל בתחום המדיה והדיגיטל עם מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות.


דוד נבחר לאחד מ10 משפיעני העתיד על פי דה מרקר, לאחד מ-30 מומחי השיווק העולמים של גוגל ו30 מצליחנים עד גיל 30 ע"פ מאקו, עם עשרות כתבות ברשת והטלויזיה ועם הפוסטים הכי וויראלי ב"סטטוסים מצייצים״ וברשת.