השאירו פרטים כדי להתחיל לשווק בדיגיטל עם תוצאות

אחד הנציגים התותחים שלנו יצור איתך קשר

ציון 5 בדירוג ממליצים בגוגל ופייסבוק

גוגל אוספת המון מידע על הגולשים שלה כל הזמן. עד כאן – אין הפתעה גדולה.

אז קבלו – גוגל מאפשרת לך להשתמש בחלק מהמידע הזה כדי לשפר את השיווק שלך. הכירו את גוגל אנליטיקס.

מה זה בעצם גוגל אנליטיקס?

שיווק דיגיטלי זה עולם של מספרים ונתונים. כמעט תמיד אנחנו נעבוד במספרים גדולים – נפרסם לעשרות או מאות אלפי אנשים, נקבל עשרות לידים, או מאות או אלפים, ממקומות שונים, והכל תמיד דינמי, כל יום מתחיל מחדש, פתוח לשינויים ושיפורים.

אם הקמפיין עובד מצוין – להגדיל ולשפר, ואם לא – לתקן. לשם כך צריכים כמה שיותר נתונים וזה בדיוק מה שגוגל אנליטיקס מספקת לנו.

מה למשל? מספר כניסות לאתר, האם גלשו ממחשב או טלפון, כמה זמן היו באתר, איזה פעולות ביצעו, האם זה ביקור ראשון באתר או ביקור חוזר, כמה מכירות התבצעו, כמה נטישות, כמה מכירות המשך?

זה רק על קצה המזלג… גוגל אנליטיקס יודעת לספק לכם דו"חות מפורטים עם מידע שימושי שיוכל לעזור לכם לשפר את הקמפיינים, את המכירות וכמובן – להגדיל הכנסות.

גוגל אנליטיקס עם דוד וטין בע"מ

דוד וטין היה חלק מנבחרת מצומצמת של 30 משווקים בלבד מרחבי העולם שקיבלו את תואר "מנטור מומחה עולמי של גוגל". לכן, כמי שמכיר את המערכת מבפנים הוא דאג לבנות בדוד וטין בע"מ צוות מקצועי ומיומן שיודע להפוך את הנתונים לתוצאות בשטח.

לאיזה עסקים זה מתאים?

עסקים שרוצים להפוך את אתר האינטרנט שלהם לנכס שמכניס כסף ולשפר באופן קבוע את הקמפיינים שלהם.

מה צריך בשביל להתחיל?

אתר אינטרנט, או קמפיין ממומן בגוגל. או גם וגם.

איזה תוצאות אנחנו מצפים לקבל?

יותר תנועה באתר, הוזלת מחירי הלידים מגוגל.

דוגמאות מהשטח – ככה נראה גוגל אנליטיקס

השאירו פרטים כדי להתחיל לשווק בדיגיטל עם תוצאות

אחד הנציגים התותחים שלנו יצור איתך קשר

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
קאבר מחלבות גד
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

אי אפשר להתחיל לדבר על דוד וטין בע"מ

בלי לדבר על האיש שמאחורי הסוכנות המרשימה הזו – דוד וטין.

דוד חי את עולם הדיגיטל והשיווק יותר מ-20 שנה, כבר הצליח להטביע את חותמו עם לא מעט הישגים, החל מאפליקציה מצליחה והקמת סטארטאפים, גיוסי כספים, מהלכי שיווק פורצי דרך, ועד פרסים ותארים כמו פרס "אלבום הזהב לשיווק דיגיטלי" – 2Comma Club הבינלאומי (על הכנסה של מעל 1,000,000$ ממשפך אחד), הבחירה ל-1 ממומחי השיווק העולמיים בתכנית המנטורים של גוגל, הבחירה ל-10 משפיעני העתיד מטעם דה מרקר, ול- 30 המצליחנים עד גיל 30 של מאקו וסיקור רחב של הופעות מומחה בתוכניות הטלוויזיה השונות. בנוסף, לדוד יש מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות.

היתרון שדוד מביא עם הידע והניסיון הוא גם המעורבות שלו באסטרטגיה השיווקית שבונים בסוכנות לכל אחד מהעסקים שעובדים איתם! בנוסף לזה הרוח בחברה היא צעירה, תוססת, אפשר לומר שאפילו קצת משוגעת! יעידו על כך הלקוחות שמצאו את עצמם שוברים רהיטים, שופכים על עצמם פופקורן או מלכלכים את החולצה החגיגית שלהם בכמויות של קטשופ, הכל מול עדשת המצלמה, הכל בשביל הקמפיינים הממירים והרעיונות המטורפים שבאים אליהם מצוות דוד וטין.

דוד פיתח מודל עבודה ייחודי! הוא לא מוכר חבילות תלויות זמן, אלא מאפשר ללקוחות את השליטה האם להמשיך עם הסוכנות מידי חודש בחודשו, מה שמחייב את סוכנות להיות תמיד עם האצבע על הדופק, ולספק תוצאות במהירות! אחד הדברים שעושים את דוד וטין בע"מ לסוכנות שיווק יוצאת דופן היא ההבנה שהצלחה של הלקוח היא בעצם ההצלחה שלהם, וכדי שהשיווק יצליח, חובה לדאוג גם לצד של המכירות.

עסקים שהגיעו "רק" בשביל שיווק, מקבלים בנוסף ללידים גם הכוונה והדרכה בנושא מכירות, אסטרטגיית מוצרים, תסריטי שיחה, ייעוץ עסקי ועוד.

ההתנהלות המקצועית מאחורי הקלעים של הסוכנות מזכירה יותר חברת היי טק או קרן השקעות מאשר סוכנת שיווק. ההסתמכות על נתוני עבר, על סטטיסטיקות מתקדמות, על טרנדים ובכלל – על נתונים, מובילה את רוב ההחלטות מאחורי האסטרטגיה והקמפיינים.
הדבר מתאפשר בעיקר בזכות מאגר המידע העצום שמחזיקים בסוכנות אחרי עבודה עם אלפי לקוחות.

וכמובן שאחד הבונוסים המשמעותיים ביותר בעבודה עם דוד וטין בע"מ היא מערכת ניהול הלקוחות המתקדמת שדוד פיתח! מדובר במערכת המאפשרת לבעלי העסקים לקבל את הלידים במהירות ישירות לוואטסאפ כדי שיוכלו לסגור את הלידים כמה שיותר מהר.

כפי שנראה ב:

דוד וטין בדיגיטל

דוד וטין יזם שיווק ומשפיען רשת מהמובילים בישראל בתחום המדיה והדיגיטל עם מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות.

דוד נבחר לאחד מ10 משפיעני העתיד על פי דה מרקר, לאחד מ-30 מומחי השיווק העולמים של גוגל ו30 המצליחנים עד גיל 30 ע"פ מאקו, עם עשרות כתבות ברשת והטלויזיה ועם הפוסטים הכי וויראלי ב"סטטוסים מצייצים״ וברשת.