אודות דוד וטין בע"מ

הכול מתחיל באיש אחד

כמו שקשה להפריד בין דוד וטין בע"מ, החברה, לדוד וטין האיש, כך גם קשה להפריד בין דוד וטין האיש לבין החברה.

יש שורה בשיר מפורסם: "פתאום קם אדם בבוקר ומרגיש שהוא עם". אז במקרה הזה "פתאום קם אדם בבוקר ומגלה שהוא חברה בע"מ…"

רק שזה ממש לא היה פתאום.

דוד וטין בע"מ התחילה בתור עסק של איש אחד, בחדר צדדי בתוך המשרד של אבא שלו בנתניה, עם לפטופ, כיסא, שולחן, כמויות אדירות של ידע וכמויות אפילו גדולות יותר של מוטיבציה.

מאחורי הקלעים אולי זה היה עסק קטן שאפילו אין לו כתובת משלו, אך התוצאות היו של מקצוען אמיתי שמבין את התחום וחי אותו כבר לא מעט זמן. עם התוצאות התחילו להגיע עוד לקוחות, וכבר אי אפשר היה לתפעל את כל העסק עם דוד וטין לבדו, מוכשר ככל שיהיה.

אל הצוות הצטרפו אנשי מכירות ושיווק והעסק גדל להיות 6 אנשים. עוד לא מספיק בשביל לפתוח קבוצת כדורגל, אבל כבר יותר מידי בשביל לשבת בחדרון הקטן שקיבל לשימוש במשרד בנתניה.

במקביל לפיתוח של דוד וטין העסק. דוד בעצמו ממשיך בפעילויות בתחומים רבים, הוא מפתח אפליקציה שזוכה להצלחה אדירה בשיתוף עם גוגל בתפוצה של יותר מ-80 מדינות בעולם ובשיתוף משרד התחבורה. הוא זוכה ב Two Comma Club – ״אלבום הזהב לשיווק בדיגיטל״, פרס יוקרתי שמוענק למשווקים הדיגיטליים המובילים בעולם שחצו את רף מיליון הדולר במכירות ברשת ממשפך שיווק אחד. הוא זוכה בו פעמיים…

בפעילותו הפרטית דוד ממשיך לקבל הכרה כאחד היזמים ואנשי הדיגיטל המובילים, הוא מופיע ברשימת מומחי השיווק העולמיים של גוגל, נכנס לרשימת משפיעני העתיד של דה מרקר, ל-30 המצליחנים עד גיל 30 של מאקו ועוד.

הוא גם מסיים את הכשרתו כעורך דין (ככה, שיהיה, לרצות את אמא) והופך למשפיען רשת עם מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות ונבחר ל-10 משפיעני העתיד של דה מרקר.

נגן וידאו

סוכנות השיווק ממשיכה לגדול – מעוסק מורשה לחברה בע"מ

דוד וטין ע"מ (עוסק מורשה) עברו דירה בפעם הראשונה. עכשיו זה כבר היה עסק עם כתובת, עובדים, משרד, רק דבר אחד לא השתנה – התוצאות המשיכו להיות מדהימות, והלקוחות המשיכו להגיע, זו בהחלט הייתה תחנה זמנית עם הפנים קדימה להמשך התפתחות.

אחד הסימנים שעסק גדל בצורה נכונה ויציבה הוא המעבר להיות חברה בע"מ. זה קורה רק כשהעסק גדול מספיק, יציב מספיק ועם אופק צמיחה ברור. וזה בדיוק מה שדוד וטין בע"מ מציגה.

היום החברה כבר מונה כ-30 עובדים (למרות שעד שאתם קוראים שורות אלה זה כבר בטח יותר), הצוות המורחב עבר למשרדים החדשים באזור התעשייה פולג בנתניה, כבר יש הרבה יותר בעלי מקצוע בחברה מעבר לאנשי שיווק ומכירות. אנשי אסטרטגיה, קמפיינרים, קופירייטרים, מעצבים, בוני אתרים, אדמיניסטרציה, מומחי סושיאל מדיה, צלמים, עורכי וידאו, ועוד.

המכללה למקצועות העתיד קמה

עם כמות כזו של אנשי דיגיטל שעובדים מסביב לשעון, יש צורך במערך הכשרה יעיל ומדויק כדי לוודא שכולם עומדים בסטנדרט, מכירים את השיטה, עובדים ברמה גבוהה ומביאים תוצאות.

מהר מאד נפל האסימון שמערך ההכשרה הזה הוא מכרה זהב לכל מי שרוצה לקחת את היכולות שלו בשיווק כמה רמות הלאה. בין אם מדובר בעצמאי הלומד מקצוע או בחברה המכשירה את אנשי השיווק שלה.

המכללה למקצועות העתיד מאפשרת לכל מי שרוצה, ללמוד שיווק, באופן ישיר מדוד וטין (בקורס שיווק דיגיטלי עם נגיעות אישיות המלווה בתוכנית הכשרה וליווי). המכללה מאפשרת השתלבות בתעשייה כשכירים או עצמאים והמצטיינים משתלבים לסוכנות דוד וטין בע"מ, עם היתרון המובהק – אנחנו יודעים איפה למדתם שיווק…

במסגרת המכללה, בדוד וטין בע"מ נותנים מעטפת לעסקים שרוצים עצמאות בשיווק עם הכשרת אנשי שיווק ומכירות, ייעוץ עסקי, אסטרטגי ועוד.

מה מחכה לנו בעתיד?

דוד וטין בע"מ פה בשביל להישאר, לגדול, להתפתח ולכבוש פסגות חדשות עם שיאים חדשים וסיפורי הצלחות אין סופיות.

דוד וטין בדיגיטל

דוד וטין יזם שיווק ומשפיען רשת מהמובילים בישראל בתחום המדיה והדיגיטל עם מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות.

דוד נבחר לאחד מ10 משפיעני העתיד על פי דה מרקר, לאחד מ-30 מומחי השיווק העולמים של גוגל ו30 המצליחנים עד גיל 30 ע"פ מאקו, עם עשרות כתבות ברשת והטלויזיה ועם הפוסטים הכי וויראלי ב"סטטוסים מצייצים״ וברשת.