השאירו פרטים כדי להתחיל לשווק בדיגיטל עם תוצאות

אחד הנציגים התותחים שלנו יצור איתך קשר

ציון 5 בדירוג ממליצים בגוגל ופייסבוק

כדי לטפח נכס דיגיטלי טוב צריך ידע, מקצועיות, השקעה וגם זמן. לכן לא פלא שיש בעלי עסקים רבים שמוכנים לקנות נכס דיגיטלי מוכן.

ובמקום שבו יש מסחר יש גם הערכת שווי – זוהי שמאות נכסי דיגיטל.

מה זה בעצם שמאות נכסי דיגיטל?

שמאות נכסי דיגטל כמו בכל תחום אחר של שמאות היא הערכת שווי של נכסים דיגיטליים. על איזה נכסים מדובר? אתרי אינטרנט שכבר מדורגים גבוה, חנויות דיגיטליות, קבוצות בפייסבוק, חשבונות אינסטגרם וטיקטוק, חשבונות סוחרים באתרים כמו איביי ואמזון, משפכי שיווק, רשימות תפוצה, מערכות, קמפיינים פעילים ובעבר ואפילו קבוצות בווטסאפ.

למעשה, כשקונים נכס דיגיטלי, קונים עסק מוכן, וצריך לבדוק את השווי האמיתי שלו, ממש כמו בכל עסק אחר. כמה הנתונים אותנטיים, כמה הם מתבססים על פעילות ממומנת, מה הפוטנציאל של הנכס עבור בעלים חדש ועוד.

שמאות נכסי דיגיטל חשובה גם לקונה, כדי שיידע שההשקעה משתלמת, וגם למוכר, שיידע שהוא מבקש מחיר ריאלי, לא גבוה מידי ובוודאי לא נמוך מידי.

שמאות נכסי דיגיטל עם דוד וטין בע"מ

אחרי שפיתחנו, ליווינו, בנינו, מכרנו וקנינו נכסים דיגיטליים רבים מכל סוג, גם עבורנו וגם עבור לקוחות שלנו, אנחנו יודעים לתת הערכה מהימנה והוגנת לשווי הנכס שתהיה מקובלת גם על המוכר וגם על הקונה.

לאיזה עסקים זה מתאים?

עסקים המעוניינים לקנות או למכור נכס דיגיטלי.

מה צריך בשביל להתחיל?

מוכרים – נכס דיגיטלי, קונים – את המושג הראשוני איזה נכס דיגיטלי מחפשים.

איזה תוצאות אנחנו מצפים לקבל?

הערכת שווי שתשקף את הפוטנציאל האמיתי של הנכס הדיגיטלי בדרך לעסקה בה כל הצדדים יהיו מרוצים.

דוגמאות מהשטח – ככה נראית שמאות נכסי דיגיטל

השאירו פרטים כדי להתחיל לשווק בדיגיטל עם תוצאות

אחד הנציגים התותחים שלנו יצור איתך קשר

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
קאבר מחלבות גד
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

אי אפשר להתחיל לדבר על דוד וטין בע"מ

בלי לדבר על האיש שמאחורי הסוכנות המרשימה הזו – דוד וטין.

דוד חי את עולם הדיגיטל והשיווק יותר מ-20 שנה, כבר הצליח להטביע את חותמו עם לא מעט הישגים, החל מאפליקציה מצליחה והקמת סטארטאפים, גיוסי כספים, מהלכי שיווק פורצי דרך, ועד פרסים ותארים כמו פרס "אלבום הזהב לשיווק דיגיטלי" – 2Comma Club הבינלאומי (על הכנסה של מעל 1,000,000$ ממשפך אחד), הבחירה ל-1 ממומחי השיווק העולמיים בתכנית המנטורים של גוגל, הבחירה ל-10 משפיעני העתיד מטעם דה מרקר, ול- 30 המצליחנים עד גיל 30 של מאקו וסיקור רחב של הופעות מומחה בתוכניות הטלוויזיה השונות. בנוסף, לדוד יש מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות.

היתרון שדוד מביא עם הידע והניסיון הוא גם המעורבות שלו באסטרטגיה השיווקית שבונים בסוכנות לכל אחד מהעסקים שעובדים איתם! בנוסף לזה הרוח בחברה היא צעירה, תוססת, אפשר לומר שאפילו קצת משוגעת! יעידו על כך הלקוחות שמצאו את עצמם שוברים רהיטים, שופכים על עצמם פופקורן או מלכלכים את החולצה החגיגית שלהם בכמויות של קטשופ, הכל מול עדשת המצלמה, הכל בשביל הקמפיינים הממירים והרעיונות המטורפים שבאים אליהם מצוות דוד וטין.

דוד פיתח מודל עבודה ייחודי! הוא לא מוכר חבילות תלויות זמן, אלא מאפשר ללקוחות את השליטה האם להמשיך עם הסוכנות מידי חודש בחודשו, מה שמחייב את סוכנות להיות תמיד עם האצבע על הדופק, ולספק תוצאות במהירות! אחד הדברים שעושים את דוד וטין בע"מ לסוכנות שיווק יוצאת דופן היא ההבנה שהצלחה של הלקוח היא בעצם ההצלחה שלהם, וכדי שהשיווק יצליח, חובה לדאוג גם לצד של המכירות.

עסקים שהגיעו "רק" בשביל שיווק, מקבלים בנוסף ללידים גם הכוונה והדרכה בנושא מכירות, אסטרטגיית מוצרים, תסריטי שיחה, ייעוץ עסקי ועוד.

ההתנהלות המקצועית מאחורי הקלעים של הסוכנות מזכירה יותר חברת היי טק או קרן השקעות מאשר סוכנת שיווק. ההסתמכות על נתוני עבר, על סטטיסטיקות מתקדמות, על טרנדים ובכלל – על נתונים, מובילה את רוב ההחלטות מאחורי האסטרטגיה והקמפיינים.
הדבר מתאפשר בעיקר בזכות מאגר המידע העצום שמחזיקים בסוכנות אחרי עבודה עם אלפי לקוחות.

וכמובן שאחד הבונוסים המשמעותיים ביותר בעבודה עם דוד וטין בע"מ היא מערכת ניהול הלקוחות המתקדמת שדוד פיתח! מדובר במערכת המאפשרת לבעלי העסקים לקבל את הלידים במהירות ישירות לוואטסאפ כדי שיוכלו לסגור את הלידים כמה שיותר מהר.

כפי שנראה ב:

דוד וטין בדיגיטל

דוד וטין יזם שיווק ומשפיען רשת מהמובילים בישראל בתחום המדיה והדיגיטל עם מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות.

דוד נבחר לאחד מ10 משפיעני העתיד על פי דה מרקר, לאחד מ-30 מומחי השיווק העולמים של גוגל ו30 המצליחנים עד גיל 30 ע"פ מאקו, עם עשרות כתבות ברשת והטלויזיה ועם הפוסטים הכי וויראלי ב"סטטוסים מצייצים״ וברשת.