השאירו פרטים כדי להתחיל לשווק בדיגיטל עם תוצאות

אחד הנציגים התותחים שלנו יצור איתך קשר

ציון 5 בדירוג ממליצים בגוגל ופייסבוק

לינקדאין היא רשת חברתית עסקית, ומכיוון שהיא בהצהרה באה לחבר בין עסקים ובין בעלי תפקידים בעסקים, היא מאפשרת לנו פילוח מאד ממוקד ומדויק של העולם העסקי, מה שאומר – פרסום יעיל ורווחי יותר!

מה זה בעצם שיווק ממומן בלינקדאין?

לינקאדין היא פלטפורמה לנטוורקינג וגיוס משאבי אנוש? היא כבר מזמן הרבה מעבר לזה!

יש בלינקאדין מעל ל-700 מיליון משתמשים ברחבי העולם, היא הפכה להיות כלי שיווק עוצמתי לעסקים בצורות יצירתיות ומגוונות.

מערכת הפילוח של לינקאדין מקלה על תהליך האיתור של קהל היעד הממוקד של העסק שלכם. קמפיין מדויק יכול לעורר את המודעות למותג שלכם, להוביל אליכם לאתר, לאסוף עבורכם לידים ובעיקר – למצוא את האנשים הנכונים להראות להם את המודעה כמו שכמעט אף אחד אחר לא יכול.

שיווק בלינקדאין עם דוד וטין בע"מ

עם ניסיון של אלפי לקוחות, מאגר מידע עצום ומומחים שעברו הכשרה ספציפית בקידום ממומן בלינקדאין, אצלנו תקבלו את התוצאות הטובות והמהירות ביותר עבור העסק שלכם.

לאיזה עסקים זה מתאים?

בעיקר עסקים ונותני שירותים שעובדים B2B ויודעים בדיוק מי הקהל שהם מחפשים.

מה צריך בשביל להתחיל?

כדי להתחיל עם קמפיין ממומן לינקדאין תצטרכו פרופיל פעיל בלינקדאין שמתוחזק כמו שצריך.

אין לכם? צריך לשפר את מה שיש? אל דאגה, אנחנו דואגים להכל.

איזה תוצאות אנחנו מצפים לקבל?

בהתאם להגדרות הקמפיין, לציפיות שלכם ולהמלצות שלנו אנחנו נבנה את המשפך השיווקי המתאים שיכול לייצר לכם לידים, פגישות, מכירות אונליין, כניסות לאתר, הרשמות ועוד.

מה שיביא את החזר ההשקעה הטוב ביותר ויקדם את העסק שלכם כמה שיותר מהר וגבוה.

דוגמאות מהשטח – ככה נראה קמפיין ממומן בלניקדאין

השאירו פרטים כדי להתחיל לשווק בדיגיטל עם תוצאות

אחד הנציגים התותחים שלנו יצור איתך קשר

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
קאבר מחלבות גד
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

אי אפשר להתחיל לדבר על דוד וטין בע"מ

בלי לדבר על האיש שמאחורי הסוכנות המרשימה הזו – דוד וטין.

דוד חי את עולם הדיגיטל והשיווק יותר מ-20 שנה, כבר הצליח להטביע את חותמו עם לא מעט הישגים, החל מאפליקציה מצליחה והקמת סטארטאפים, גיוסי כספים, מהלכי שיווק פורצי דרך, ועד פרסים ותארים כמו פרס "אלבום הזהב לשיווק דיגיטלי" – 2Comma Club הבינלאומי (על הכנסה של מעל 1,000,000$ ממשפך אחד), הבחירה ל-1 ממומחי השיווק העולמיים בתכנית המנטורים של גוגל, הבחירה ל-10 משפיעני העתיד מטעם דה מרקר, ול- 30 המצליחנים עד גיל 30 של מאקו וסיקור רחב של הופעות מומחה בתוכניות הטלוויזיה השונות. בנוסף, לדוד יש מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות.

היתרון שדוד מביא עם הידע והניסיון הוא גם המעורבות שלו באסטרטגיה השיווקית שבונים בסוכנות לכל אחד מהעסקים שעובדים איתם! בנוסף לזה הרוח בחברה היא צעירה, תוססת, אפשר לומר שאפילו קצת משוגעת! יעידו על כך הלקוחות שמצאו את עצמם שוברים רהיטים, שופכים על עצמם פופקורן או מלכלכים את החולצה החגיגית שלהם בכמויות של קטשופ, הכל מול עדשת המצלמה, הכל בשביל הקמפיינים הממירים והרעיונות המטורפים שבאים אליהם מצוות דוד וטין.

דוד פיתח מודל עבודה ייחודי! הוא לא מוכר חבילות תלויות זמן, אלא מאפשר ללקוחות את השליטה האם להמשיך עם הסוכנות מידי חודש בחודשו, מה שמחייב את סוכנות להיות תמיד עם האצבע על הדופק, ולספק תוצאות במהירות! אחד הדברים שעושים את דוד וטין בע"מ לסוכנות שיווק יוצאת דופן היא ההבנה שהצלחה של הלקוח היא בעצם ההצלחה שלהם, וכדי שהשיווק יצליח, חובה לדאוג גם לצד של המכירות.

עסקים שהגיעו "רק" בשביל שיווק, מקבלים בנוסף ללידים גם הכוונה והדרכה בנושא מכירות, אסטרטגיית מוצרים, תסריטי שיחה, ייעוץ עסקי ועוד.

ההתנהלות המקצועית מאחורי הקלעים של הסוכנות מזכירה יותר חברת היי טק או קרן השקעות מאשר סוכנת שיווק. ההסתמכות על נתוני עבר, על סטטיסטיקות מתקדמות, על טרנדים ובכלל – על נתונים, מובילה את רוב ההחלטות מאחורי האסטרטגיה והקמפיינים.
הדבר מתאפשר בעיקר בזכות מאגר המידע העצום שמחזיקים בסוכנות אחרי עבודה עם אלפי לקוחות.

וכמובן שאחד הבונוסים המשמעותיים ביותר בעבודה עם דוד וטין בע"מ היא מערכת ניהול הלקוחות המתקדמת שדוד פיתח! מדובר במערכת המאפשרת לבעלי העסקים לקבל את הלידים במהירות ישירות לוואטסאפ כדי שיוכלו לסגור את הלידים כמה שיותר מהר.

כפי שנראה ב:

דוד וטין בדיגיטל

דוד וטין יזם שיווק ומשפיען רשת מהמובילים בישראל בתחום המדיה והדיגיטל עם מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות.

דוד נבחר לאחד מ10 משפיעני העתיד על פי דה מרקר, לאחד מ-30 מומחי השיווק העולמים של גוגל ו30 המצליחנים עד גיל 30 ע"פ מאקו, עם עשרות כתבות ברשת והטלויזיה ועם הפוסטים הכי וויראלי ב"סטטוסים מצייצים״ וברשת.