השאירו פרטים כדי להתחיל לשווק בדיגיטל עם תוצאות

אחד הנציגים התותחים שלנו יצור איתך קשר

ציון 5 בדירוג ממליצים בגוגל ופייסבוק

כבר שלחתם מייל, אז למה לא לנצל את זה עד הסוף?! חתימה מעוצבת למייל גם מחזקת את המותג שלכם וגם פותחת ללקוח אפשרויות

מה זה בעצם עיצוב חתימה למייל?

זה נשמע כמו דבר קטן ופעוט, אבל אם תחשבו על זה, הוא יכול לעשות הבדל גדול! לחתימה אוטומטית במייל יש שני שימושים. הראשון הוא לבנות את המקצועיות שלכם ולתת משנה תוקף למה שהרגע נאמר במייל. השני הוא לפתוח למקבל המייל אפשרויות פעולה, כמו למשל – מעבר לאתר, דרכים ליצירת קשר, פרטים על הספר שלכם, על הסדנאות הקרובות ועוד. יצרת קשר עם לקוח או מתעניין? תוציאו מזה את המקסימום.

עיצוב חתימה למייל עם דוד וטין בע"מ

אנחנו נדע להתאים עבורכם גם את העיצוב הנכון לחתימה עצמה וגם את כל הפרטים שצריכים להופיע דרך קבע עם החתימה הדיגיטלית.

לאיזה עסקים זה מתאים?

לכל עסק ששולח מיילים ללקוחות ולמתעניינים.

מה צריך בשביל להתחיל?

כלום. אפשר להתחיל מאפס.

איזה תוצאות אנחנו מצפים לקבל?

תנועה נוספת לנכסים הדיגיטליים, עלייה באחוזי המרה במיילים.

דוגמאות מהשטח - ככה נראית חתימה מקצועית לאימייל

השאירו פרטים כדי להתחיל לשווק בדיגיטל עם תוצאות

אחד הנציגים התותחים שלנו יצור איתך קשר

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
קאבר מחלבות גד
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

אי אפשר להתחיל לדבר על דוד וטין בע"מ

בלי לדבר על האיש שמאחורי הסוכנות המרשימה הזו – דוד וטין.

דוד חי את עולם הדיגיטל והשיווק יותר מ-20 שנה, כבר הצליח להטביע את חותמו עם לא מעט הישגים, החל מאפליקציה מצליחה והקמת סטארטאפים, גיוסי כספים, מהלכי שיווק פורצי דרך, ועד פרסים ותארים כמו פרס "אלבום הזהב לשיווק דיגיטלי" – 2Comma Club הבינלאומי (על הכנסה של מעל 1,000,000$ ממשפך אחד), הבחירה ל-1 ממומחי השיווק העולמיים בתכנית המנטורים של גוגל, הבחירה ל-10 משפיעני העתיד מטעם דה מרקר, ול- 30 המצליחנים עד גיל 30 של מאקו וסיקור רחב של הופעות מומחה בתוכניות הטלוויזיה השונות. בנוסף, לדוד יש מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות.

היתרון שדוד מביא עם הידע והניסיון הוא גם המעורבות שלו באסטרטגיה השיווקית שבונים בסוכנות לכל אחד מהעסקים שעובדים איתם! בנוסף לזה הרוח בחברה היא צעירה, תוססת, אפשר לומר שאפילו קצת משוגעת! יעידו על כך הלקוחות שמצאו את עצמם שוברים רהיטים, שופכים על עצמם פופקורן או מלכלכים את החולצה החגיגית שלהם בכמויות של קטשופ, הכל מול עדשת המצלמה, הכל בשביל הקמפיינים הממירים והרעיונות המטורפים שבאים אליהם מצוות דוד וטין.

דוד פיתח מודל עבודה ייחודי! הוא לא מוכר חבילות תלויות זמן, אלא מאפשר ללקוחות את השליטה האם להמשיך עם הסוכנות מידי חודש בחודשו, מה שמחייב את סוכנות להיות תמיד עם האצבע על הדופק, ולספק תוצאות במהירות! אחד הדברים שעושים את דוד וטין בע"מ לסוכנות שיווק יוצאת דופן היא ההבנה שהצלחה של הלקוח היא בעצם ההצלחה שלהם, וכדי שהשיווק יצליח, חובה לדאוג גם לצד של המכירות.

עסקים שהגיעו "רק" בשביל שיווק, מקבלים בנוסף ללידים גם הכוונה והדרכה בנושא מכירות, אסטרטגיית מוצרים, תסריטי שיחה, ייעוץ עסקי ועוד.

ההתנהלות המקצועית מאחורי הקלעים של הסוכנות מזכירה יותר חברת היי טק או קרן השקעות מאשר סוכנת שיווק. ההסתמכות על נתוני עבר, על סטטיסטיקות מתקדמות, על טרנדים ובכלל – על נתונים, מובילה את רוב ההחלטות מאחורי האסטרטגיה והקמפיינים.
הדבר מתאפשר בעיקר בזכות מאגר המידע העצום שמחזיקים בסוכנות אחרי עבודה עם אלפי לקוחות.

וכמובן שאחד הבונוסים המשמעותיים ביותר בעבודה עם דוד וטין בע"מ היא מערכת ניהול הלקוחות המתקדמת שדוד פיתח! מדובר במערכת המאפשרת לבעלי העסקים לקבל את הלידים במהירות ישירות לוואטסאפ כדי שיוכלו לסגור את הלידים כמה שיותר מהר.

כפי שנראה ב:

דוד וטין בדיגיטל

דוד וטין יזם שיווק ומשפיען רשת מהמובילים בישראל בתחום המדיה והדיגיטל עם מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות.


דוד נבחר לאחד מ10 משפיעני העתיד על פי דה מרקר, לאחד מ-30 מומחי השיווק העולמים של גוגל ו30 מצליחנים עד גיל 30 ע"פ מאקו, עם עשרות כתבות ברשת והטלויזיה ועם הפוסטים הכי וויראלי ב"סטטוסים מצייצים״ וברשת.