שיווק באינטרנט - פרסום באינטרנט עם חברת דוד וטין

שיווק ופרסום באינטרנט הוא אסטרטגיית שיווק שכל עסק יכול להפיק ממנה תועלת, במידה וישתמש בה ביעילות. מכיוון שהפרסום באינטרנט הוא רחב, זול יחסית ופשוט לניהול, עסקים רבים יכולים ליישם אותו בתחומם ולהגיע לקהל רחב היקף ומפוזר גאוגרפית. 

הבנה מהו שיווק באינטרנט וכמובן פרסום באינטרנט יכולה לעזור להרחיב את בסיס הלקוחות של החברה, להגדיל את טווח ההגעה והמעורבות וללמוד יותר על ההעדפות הספציפיות של קהל היעד. 

מהו שיווק ופרסום באינטרנט?

שיווק באינטרנט ופרסום באינטרנט זהו תהליך בו נעשה שימוש באינטרנט כדי לשלוח מסרים לקהל יעד ממוקד.

לעתים קרובות זהו כלי קריטי להגדלת התנועה לאתר וחשיפת המותג והוא כולל פרסום באינטרנט במדיה חברתית, באתרי מנועי חיפוש, אתרי אינטרנט שונים, קמפיינים בדוא"ל, אינטראקציה עם אפליקציות וערוצים מגוונים. 

כלי פרסום עיקריים באינטרנט:

שיווק ופרסום מבוסס תוכן

מדובר בפעולות של שיווק ופרסום של אתרי אינטרנט באמצעות שיטות אורגניות (SEO) ולא בתשלום. זהו תהליך שבו יימצא האתר בצורה טבעית בתוצאות החיפוש, מבלי לשלם ישירות על כך.

להשגת תוצאות טובות בקידום אורגני, יש לבצע פעולות ואסטרטגיות מגוונות, כולל: התאמת האתר לדרישות המנועים החשובים, כמו גוגל, באמצעות שיפור בניית האתר, שיפור קישורים, בחירת מילות מפתח נכונות ועוד.

בנוסף חשוב לשים דגש על יצירת תוכן מקורי, מעניין ושימושי לגולשים, בניית קישורים ופרסום האתר באתרים אחרים, אופטימיזציה טכנית המשפרת את חוויה המשתמשים ועוד.

שיווק ופרסום ממומן

מדובר בתהליך שנעשה באמצעות פלטפורמות פרסום שונות, כמו מנועי חיפוש, רשתות חברתיות, אתרי אינטרנט, דואר אלקטרוני ועוד.

המונח "ממומן" מתייחס לכך שעבור כל פרסום או פריט תוכן שמוצג ברשת, אתם משלמים לפלטפורמה בה נעשה הפרסום בכדי להציג אותו בפני קהל היעד.

דוגמאות לפלטפורמות וכלים שבהם נעשה שימוש בשיווק ממומן באינטרנט הן: גוגל אדס, רשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וטוויטר, פרסומות דיספליי שכוללות מודעות באנר, תמונות או וידאו שמופיעות באתרי אינטרנט השונים, פרסומות וידאו ביוטיוב ועוד.

שיווק ופרסום באמצעות דואר אלקטרוני

שיווק באינטרנט באמצעות דואר אלקטרוני מותאם אישית עדיין קיים, אבל הכרחי לכבד את תיבות הדואר של המשתמשים. אף אחד לא רוצה להיות מוצף בספאם גנרי.

פילוח ומיקוד המבוססים על התנהגות משתמשים יכולים להפוך את המיילים שלכם לרלוונטיים ומשמעותיים.

דפי נחיתה

דפי נחיתה הם לרוב נקודת המגע הראשונה עם לקוחות פוטנציאליים. אופטימיזציה דינמית מתאימה את הדפים האלו לפלחי קהל ספציפיים, משפרת את הרלוונטיות ומגבירה את שיעורי ההמרה.

לדוגמה, אתר מסחר אלקטרוני יכול להתאים באופן דינמי את דפי הנחיתה לנתונים דמוגרפיים שונים של לקוחות או אפילו להעדפות אישיות.

כבעלי עסקים, ולא משנה מה תחום עיסוקכם, אתם בוודאי רוצים לשווק ולפרסם את העסק שלכם באינטרנט. לשם כך עליכם לקבל החלטה ולבחור אילו פלטפורמות וכלים הכי מתאימים לצרכים שלכם ולתקציבכם.

מבולבלים? תפנו לחברת לדוד וטין בע"מ, שתעשה לכם סדר בעולם שיווק ופרסום באינטרנט ויעזור לכם למקד את המאמצים שלכם בפלטפורמות הנכונות והמניבות ביותר עבורכם.

אהבתם? שתפו!

השאירו פרטים כדי להתחיל לשווק בדיגיטל עם תוצאות

אחד הנציגים התותחים שלנו יצור איתך קשר