המקום האידיאלי לפרסום

אנחנו הישראלים אוהבים מאוד להיות בפייסבוק. אם אגדיר את המילה: "מאוד", אוכל להגיד לכם כי אם תסכמו את כל הפעמים שהצצתם בפייסבוק, בטוויטר או באינסטגרם במהלך כל החודש, תוכלו להגיע לכמעט 10 שעות. שזה המון. בנוסף, אנחנו מדורגים במקום השני על פני כדור הארץ ש־90% מהאנשים בישראל נחשפו או משתמשים בפייסבוק.

ואני לא ממציא סתם מספרים. תוכלו לבדוק את העניין בעצמכם כאן ממש.

אוקיי, אבל מהם סרטונים ויראלים

המספרים והעובדות שהבאתי מקודם נועדו על מנת לשמש אותי לכמה דברים בהמשך הדף, כך שכדאי מאוד לעקוב. אני מניח שיצא לכם להתקל בסרטון עם 500,000 צפיות או יותר לא כך? אם זה קפץ לנו פתאום בפיד של פייסבוק ואם סתם חבר הראה לכם סרטון מצחיק שגרף אלפי לייקים ותגובות ברשת. סרטונים מסוג זה נקראים סרטונים ויראלים.

ומה הם עושים?

לכל הסרטונים שגרפו התייחסות והתעניינות רבה מצד הציבור יש מכנה משותף אחד – הויראליות. אבל חוץ מההצלחה והתהודה שהם יוצרים, הם יכולים להיות שונים לגמרי אחד מהשני. אם נבחן את הסרטונים הויראליים שהופקו עד היום לחברות ענק ועסקים קטנים בפייסבוק, נוכל למצוא את המאפיינים הבאים:

צילום מקרי – אירועים מכל סוג קורים כל הזמן בכל רחבי העולם. ופייסבוק הוציאה לא מעט צלמים יצירתיים ברי מזל כאושיות פייסבוק שהקליפים והסרטונים שלהם גרפו מאות אלפי צפיות ויותר.

וידאו קליפים – אמנים וסטנדאפיסטים רבים אוהבים להעלות את הסדנאות והמופעים שהם מעבירים לרשתות החברתיות על מנת לקבל אהדה והכרה מהציבור. הסרטונים שהם מעלים לא עולים על 5 דקות ובדרך כלל יהיו מצחיקים, יציגו אירוע מוכר או יציגו אותו בצורה מעוותת.

סדרות אינטרנטיות – בסדרות אינטרנטיות כמו יני"ר האחמ"ש או ניר וגלי הגיעו למאות אלפי צפיות במהירות ביוטיוב ובפייסבוק. הסדרות הללו תוכננו בקפידה והופקו בצורה מקצועית, אבל המטרה העיקרית הייתה להצחיק. כמובן שקיימות סדרות אינטרנטיות שנועדו על מנת לתת ערך לגולשים, אך הם לא יהיו ויראלים כל כך.

סגנון אופנה ויזואלית – הסגנון הזה נוצר משילוב של מוזיקה קצבית, וידאו מעניין ותנועה מתמשכת לכל אורך הסרטון.  סרטון בסגנונות כמו הארלם שייק, פלאש מוב וכדו' יכול להגיע לעשרות מיליוני צפיות.

הפקת סרטונים ויראלים בפייסבוק לעסקים

הטרנד כצפוי הגיע גם לחברות ולעסקים. בעלי עסקים, שמשקיעים סכומים של אלפי שקלים בהפקת סרטי תדמית לעסק, גם הם מצפים למאות אלפי צפיות ואנחנו כאן כדי לעזור לכם ולמנף את הסרטונים כך שיגיעו לעשרות לקוחות פוטנציאלים ויביאו לידים בהתאם.

במסגרת השירות אנחנו:

  • מגבשים אסטרטגיה שיווקית לסרטון
  • כותבים בצורה שיווקית את הטקסטים עבור הסרטון
  • מצלמים את השוטים
  • מקליטים את הסאונד כך שיצא ברור ומובן
  • מתמללים את הסרטון ומכניסים כתוביות
  • עורכים ומוסיפים אפקטים רלוונטיים

ואז כל מה שנשאר הוא לפרסם את הסרטון שלך ברשת.