שופינג בקלי קלות: איך הופכים את גוגל שופינג למנוע הכסף של העסק שלכם?

אם הגעתם לפוסט הזה, כנראה שכבר הבנתם שהעולם התקדם הרבה מעבר לפליירים בתיבות דואר ומודעות בעיתונים. האימפריה הדיגיטלית של גוגל ממשיכה להפתיע אותנו שוב ושוב – הפעם בתצורת מכונת מכירות מפלצתית ושמה: גוגל שופינג. והאמת? זו כנראה הדרך הטובה ביותר להכניס כסף לעסק שלכם מהר יותר משלקוח מחליף מצבי רוח. אז שחקו אותה קול, הכינו כוס קפה (או פופקורן – אם אתה אחד מלקוחותינו שכבר התרגל לשפוך אותו על הראש במהלך הצילומים לקמפיין הבא), וקדימה, בואו נצא למסע הכי כיפי ומעולמות האיקומרס!

מה בכלל הסיפור של גוגל שופינג, ואיך הגענו למצב שבו כולם מדברים על זה?

למי מאיתנו לא קרתה הסיטואציה הבאה? הרגליים על השולחן, הטלפון ביד, אתה גולש להנאתך ומחליט לחפש זוג נעלי סניקרס חדשות. החיפוש הרגיל בגוגל קצת מתיש; אבל פתאום, כאילו משום מקום, מופיעים לך מעל לעמוד תוצאות החיפוש המוכר והמשעמם, כמה תמונות צבעוניות של נעליים, מחירים, דירוגים וחנות אחת שעושה לך עיניים. זוהי לא פחות מעוצמת העל של גוגל שופינג.

אז איך גוגל שופינג משנה את חוקי המשחק?

זו לא סתם תצוגה חמודה של מוצרים. בעזרת גוגל שופינג אתם יכולים להקפיץ את המוצר שלכם ישירות לעמוד הראשון של גוגל בדיוק ברגע שבו הקונה רעב! היתרון המטורף שלה, ובעיקר בעולמות הנעליים, האופנה, האביזרים, שם הויזואל הוא המלך, זו ההנגשה החזותית של המוצרים ישירות לפרצוף של הלקוחות הפוטנציאליים.

גוגל שופינג הוא נשק סודי (טוב נו, לא כזה סודי) שיכול לקחת אתר איקומרס ובאמת להפוך אותו למכונה של כסף. היתרונות הבולטים?

  • ויזואל מטורף: תמונות, מחירים ודירוגים מושכים יותר תשומת לב.
  • ROI גבוה: הופעות ממוקדות יותר שמביאות לכם מכירות ולא רק קליקים.
  • Targeting ברמות של גוגל: קהלי יעד אפילו ממוקדים יותר שיכולים לחפש את המוצר שלכם בדיוק כשהם חייבים לקנות.

5 טעויות קטלניות שאתם עושים כרגע בקמפייני גוגל שופינג שלכם (אאוץ') וכדאי שתפסיקו

בדיוק בזמן שאתם מתלבטים, אנחנו כאן להעיר על כמה טועים נפוצות שכמעט כולם חוטאים בהן:

1. אתם חושבים שמספיק רק לזרוק כמה תמונות ושמות מוצרים וזהו. באמת?

היי, תקשיבו, הלקוחות שלכם כנראה טיפה יותר מתוחכמים מסתם קליק אקראי על תמונה בינונית. התמונות והטייטלים שלכם צריכים לזנק ולהרשים באמת. השקיעו קצת יותר, כמו באינסטגרם שלכם או לפחות כמו בסלפי שאתם מעלים מדי שבת.

2. אסטרטגיית Bidding? לא יודעים, לא שומעים, לא רואים

אם אתם לא יודעים מה זה bidding או שאתם עדיין משלמים לגוגל "כמה שנראה סביר", יש מצב טוב שאתם מפסידים כסף. האופציות החכמות של גוגל יודעות למצוא את האיזון המושלם בין מחיר ל-ROI. השתמשו בהן.

3. מתעלמים מרימרקטינג? באמת?!

יצאתם לדייט ראשון, היה מדהים, ואז לא התקשרתם שוב? נשמע מופרך, נכון? אז כשאתם כבר משקיעים בקליקים שהגיעו לאתר, באמת אין שום הצדקה לא לנצל את כוחו הפנומנלי של הרימרקטינג כדי להזכיר שוב (ושוב) ללקוח למה אתם הכי טובים שיש.

4. מידע לקוי בפיד המוצרים – טעות קריטית ומכאיבה

תיאור שגוי, מידע חסר, נתונים לא מדויקים – כל אלו גורמים לגוגל לסמן אתכם באדום ואפילו לפסול את מודעותיכם. כן, בדיוק כמו הזמנה למסיבה שלא התרחשה מעולם. לא נעים!

5. לא מנתחים נתונים ולא מנצלים את הכוח (האמיתי!) שלהם

קמפיין מוצלח הוא מכונה של הסתגלות ושיפור מתמיד. תנו לצוות השיווק שלכם (שאנחנו מקווים שהוא קצת שיגעוני כמו צוות דוד וטין) לבדוק באופן קבוע אילו מודעות עובדות, אילו מוצרים נמכרים, וכיצד כדאי להשתפר ולעלות שלב.

השיטות הכי מוזרות (אבל ממש טובות) לגרום למודעות השופינג שלכם להיות להיט

רוצים טריק סודי נוסף? קבלו כמה טיפים רגע לפני שהלקוחות מתחילים לשבור את האינטרנט…

  • תג מחיר מתוחכם: מחקרים מוכיחים שמחיר קצת פחות עגול עובד הרבה יותר טוב (כן, 199 ש"ח ולא 200, לא אנחנו המצאנו).
  • לשחק עם הרקע ואיכות התמונות: צבע הרקע יכול להיות חשוב בדיוק כמו המוצר עצמו. כמה שהמוצר נראה מגניב יותר, ככה הסיכוי לתפוס את העיניים גדל פי אלף.
  • מבצעים בלי להתבייש: חברים, כולנו אוהבים הנחות. השתמשו בכלי של גוגל להצגה של מבצעים מיוחדים – תודו לנו אחר כך.

ובשורה התחתונה – האם שופינג של גוגל באמת שווה את הכסף והמאמץ?

התשובה בקצרה? וואו, כן! המהפכה אינה שאלה של "האם" אלא בעיקר שאלת האיך: איך נעשה את זה באופן הכי משוגע, מעניין ומצליח, כך שהלקוחות ירוצו דווקא למודעות שלנו פעם אחר פעם.

אז לפני שאתם זורקים את הלפטופ מהחלון או מתייאשים- אל תפסיקו ללמוד, לנתח ולמרוט שערות מדי פעם לגבי קמפייני שופינג. ואל תשכחו שלפעמים הסוד האמיתי להצלחה הוא פשוט לעשות את זה כיף, קליל, ובעיקר – טיפה מטורף.

פשוט תשאלו את דוד וטין.

אהבתם? שתפו!

השאירו פרטים כדי להתחיל לשווק בדיגיטל עם תוצאות

אחד הנציגים התותחים שלנו יצור איתך קשר