מה זה CRM

הסוד הקטן שיקפיץ את העסק שלכם לשלב הבא: CRM לניהול לקוחות – חייבים את זה או סתם עוד באזז?

אז רגע, מה זה בכלל CRM?! ולמה לא סיפרו לכם על זה קודם?

כולנו מכירים את ההרגשה הזאת: אתם מנהלים עסק, הטלפון מצלצל בלי הפסקה, לקוחות חדשים מגיעים ויש המון עניינים דחופים שדורשים טיפול. הכל טוב ויפה עד שיום אחד אתם קולטים שדברים מתחילים להתחמק לכם בין האצבעות ולהיעלם. פגישות נשכחות, לקוחות שהבטחתם לחזור אליהם לפני יומיים עדיין מתייבשים על הקו, ובמקום להקפיץ את המכירות – אתם מתחילים להתרוצץ חסרי אונים אחרי הזנב של עצמכם.

מוכר? אם כן – אז קודם כל, עמוק בפנים אתם יודעים שזה לא יכול להמשיך ככה. אז תרשו לנו להיות אלה שיגלו לכם את האמת האכזרית: אם אין לכם עדיין מערכת CRM, אתם כנראה משאירים ערמות של כסף על השולחן. תחשבו על CRM כמו עוזרת אישית אלקטרונית, רק בלי חופשות מחלה והפרשות לקרן פנסיה, שעוזרת לכם לנהל ולתפעל את לקוחות העסק בצורה מדויקת, פשוטה ובמקום אחד נוח. וכל זאת תוך כדי שאתם רואים את התמונה הגדולה של העסק במבט אחד ברור.

3 סיבות למה העסק שלכם חייב מערכת CRM – וכדאי שתקראו את השנייה פעמיים!

1. ניהול מרכזי של כל המידע – נגמרו ימי הפתקים הצהובים

כל לקוח, כל הצעת מחיר, כל שיחת טלפון – הכל נמצא במקום אחד ברור ומסודר. נגמרו הימים של מחברת מגולגלת, פתקים צהובים אבודים ודפי אקסל מסובכים שיצאו מכלל שליטה. מערכות CRM איכותיות מאפשרות לכם להיכנס אל פרופיל לקוח ולראות מיידית את כל היסטוריית הפניות, ההתכתבויות והעסקאות שלו. פשוט, קל – ומהר!

2. אוטומציה וגביע הגלידה שנמכר בזמן שישנתם

מה אם נגיד לכם שבזמן שאתם ישנים, טסים בביזנס לקפריסין או סתם מתווכחים עם בן הזוג על איפה לאכול הערב – העסק שלכם ממשיך לעבוד בשבילכם ולעשות את הכסף? כן, זה אמיתי. מערכת CRM מאפשרת לכם לייצר תהליכים אוטומטיים: שליחת אימיילים מותאמים אישית בשלבים שונים, הפצת תוכן ומידע ללקוחות לפי תחומי עניין וביצוע פעולות follow-up מדויקות ואפקטיביות. כי מי מאיתנו לא אוהב להתעורר בבוקר ולגלות שהלקוח כבר ביצע את הרכישה בכיף, בלי שהתאמצנו בכלל?

3. דאטה, דאטה ועוד קצת דאטה – איך לגלות האם המודעה ההיא באמת עבדה?

כולם היום זורקים לאוויר את מילת הקסם "דאטה", אבל מה לעזאזל עושים איתה? בעזרת מערכת CRM איכותית אתם יכולים סוף סוף להבין מאיפה מגיעים הלקוחות הרווחיים שלכם, לאיזה קמפיין פרסומי הייתה ההשפעה הכי חזקה, ומהם המדדים האמיתיים שצריך להתמקד בהם בעסק שלכם. רק תחשבו מה תוכלו לעשות כשתדעו בדיוק איפה לשים את הכסף, וזאת רק ההתחלה.

ביזנס או פלז'ר – איך בוחרים את מערכת ה-CRM הנכונה?

עכשיו כשהבנתם שאין לכם באמת איך להמשיך לחיות בלי CRM, השאלה הבאה המתבקשת היא – איך בעצם בוחרים את המערכת שתתאים לכם ולא תהיה "הדודה הנודניקית" שדורשת מכם תשומת לב יותר מדי?

  • קלות תפעולית: אל תיכנסו להרפתקה מסובכת. אתם רוצים מערכת פשוטה ונוחה לשימוש, שלא תטריף את הצוות ותהרוס את הבוקר שלהם.
  • חיבור למערכות אחרות בעסק: אתם צריכים לוודא שה-CRM שלכם מדבר יפה עם האימייל, האיקומרס, הרשתות החברתיות ופלטפורמות אחרות שאתם משתמשים בהם. בעיקר כדי שלא תמצאו את עצמכם מעבירים מידע ידנית (כי בינינו, מי באמת יתמיד בזה?).
  • יכולת התאמה אישית: כל עסק הוא מיוחד (נשמע קיטש, אבל כן זאת המציאות). אתם צריכים פתרון CRM גמיש שניתן לשנות ולהתאים לפי הצרכים שלכם..

רגע של ציניות – האם אתם באמת תנצלו את מערכת ה-CRM שלכם?

לא משנה כמה המערכת נוצצת, אם היא תישאר סתם עוד אייקון על שולחן העבודה שלכם – היא לא תוביל לתוצאות. וזאת האמת הכואבת. השתמשו במערכת באופן שוטף, תגמלו את הצוות שלכם על שימוש יצירתי ותחשבו על ה-CRM כבאדי הכי טוב שלכם.

שאלות שקצת (טוב, ממש) מסקרנות אותנו – בואו נעשה Q&A קצר:

  • האם זו הוצאה או השקעה?
    השקעה לחלוטין. הוצאה היא עוד מנוי לנטפליקס שאתם בקושי מוצאים זמן אליו. CRM זה כלי שעושה לכם כסף ותורם לכם משמעותית.
  • צריך להיות מומחה כדי להשתמש ב-CRM?
    רק אם לזרוק זבל מיילים ושיחות שנמשכות 40 דקות על "איפה שמתי את הפתק ההוא?" זה תחביב שלכם. אחרת – כל אחד יכול.
  • האם העסק שלי קטן מדי להשתמש ב-CRM?
    בשום פנים ואופן. להפך, לעסק קטן זה פותר המון כאב ראש ועוזר לגדול מהר יותר.
  • מה בנוגע למחיר, זה לא יקר מדי?
    לא באמת. היום יש מגוון פתרונות גמישים שמתאימים לכל עסק וכיס.
  • האם זה מתאים לכל התחומים?
    בהחלט, כל עוד יש לכם לקוחות – אתם צריכים CRM. נקודה.

יאללה מספיק לדבר! הגיע הזמן לפעולה (ותודה אחר כך 😉

בשורה התחתונה, אם אתם רוצים עסק מאורגן, אפקטיבי ובכללי – ממש שווה – אתם חייבים להתחיל לעבוד עם מערכת CRM. בסופו של יום, העסק שלכם ראוי להרבה מעבר למה שהמצב כרגע מאפשר. מערכת CRM איכותית ומותאמת אישית, תוכל לשנות לכם את החיים העסקיים מקצה לקצה. ורגע לפני שאתם הולכים לרכוש אחת – תמיד תוכלו לפנות אל המומחים: בכל זאת, לא חסרות סוכנויות קריאייטיב סופר-משוגעות (אנחנו מסתכלים עליכם, דוד וטין) שישמחו לעשות מהפכה בעסק שלכם – אבל רק אם תהיו מוכנים להתמודד עם זה.

אז יאללה, למה אתם מחכים? הפרטים הקטנים והבלתי נשכחים של הלקוחות שלכם כבר משתוקקים להיקלט ולעשות קסמים במערכת ה-CRM החדשה שלכם.

אהבתם? שתפו!

השאירו פרטים כדי להתחיל לשווק בדיגיטל עם תוצאות

אחד הנציגים התותחים שלנו יצור איתך קשר