מי לא מכיר את מארק צוקרברג?

הגאון הצעיר שכבר הוכתר לאחד מבין המילארדרים הצעירים בעולם. כן, זה שהקים את פייסבוק וזכה לחשיפה ציבורית כל כך רחבה בעקבות כך עד שהוא הפך לאחד מהמשפיעים הגדולים על האנושות. בכל זאת, פייסבוק מונה 2 מיליארד משתמשים (יותר מרבע מאוכלוסיית העולם!) והיא יכולה להפוך למרכיב חשוב וחיוני בתהליך השיווק של העסק שלכם, אם תמשיכו לקרוא.

The Facebook

עם תחילת לימודיו באוניברסיטת הרווארד, הצטרף צוקרברג לאחוות הסטודנטים היהודית אלפא אפסילון פאי. בהמשך, הוא פיתח מיזמים אישיים תוך כדי לימוד, וכאשר מארק החליט לפתוח גרסה ניסיונית בשפ ל The Facebook במהלך הלימודים, האתר צבר אהדה גדולה בהרווארד מצד הסטודנטים שגלשו בו. לאחר שהפיץ את האתר באוניברסטיאות מפורסמות אחרות כגון סטנפורד וקולומביה וייל, הוא החליט לקחת את הפרוייקט צעד קדימה ולפרוס את אפשרות ההרשמה לאתר לכל דורש.

בסופו של דבר..

מארק צוקרברג נחשב היום למיליארדר, וזאת בעקבות ההצלחה הגדולה של פייסבוק בעולם ומערכת פרסום לעסקים, חברות ואנשים פרטיים. מערכת פרסום המודעות שנקראת בשם Facebook Ads נחשבת כפופולרית היום לפרסום מוצרים, שירותים והטבות של עסקים בכל העולם. השאלה היא איך לעבוד עם המערכת בצורה נכונה ושתפיק את המירב – בכמה שפחות כסף.

גם לך זה קרה?

גם אתה ניסית לפרסם במערכת המודעות של פייסבוק והפסדת או לא קיבלת את כמות הפניות שתכננת? גם את ניסית לפרסם בתקציבים גבוהים שבסופו של דבר לא כיסו על ההוצאות? יש לנו את הפתרון בשבילכם!

סדנאות והרצאות על שיווק דיגיטלי בפייסבוק

אחד השירותים שאנו מעניקים עבור הלקוחות שלנו הוא העברת סדנאות והרצאות בכל הנוגע לשיווק דיגיטלי בפייסבוק, איך ליישם את זה בעסק שלך ולקבל כלים פרקטיים שיועילו להגדלת המכירות של העסק שלך!

אז למי הסדנאות וההרצאות הללו מתאימות:

 

  • לקבוצות קטנות (של עד 15 איש)
  • לחברות – לימי עיון, ימי כיף, העשרה וכו'.
  • ארגונים - לימי עיון, ימי כיף, העשרה וכו'.

מה נלמד בסדנאות ובהרצאות לשיווק דיגיטלי?

על מערכות הפרסום של פייסבוק – מערכת הפרסום של פייסבוק מציעה מגוון רחב של אפשרויות. השאלה היא מה הרלוונטית עבורך? בסדנא נלמד את סוגי מערכות הפרסום של פייסבוק בהן מומחי השיווק מפרסמים.

כיצד לבחור קמפיין מושלם לעסק שלך – רבים מבעלי העסקים באים חדורי מטרה ומלאי מוטיבציה, אך כאשר הם נתקלים מול מערכת הפרסום – אין להם מושג איך לייעל את זה לטובתם וליצור קמפיין יחודי עבור הנישה שבה הם עוסקים.

איך יוצרים מודעות ויראליות – הסרטונים הויראלים ופוסטים של מפורסמים תמיד גורפים מאות אלפי צפיות ועשרות אלפי לייקים. אבל איך אנחנו יכולים לקחת מודעת פרסום ולהפוך אותה לאהודה, מדוברת וויראלית בקרב הקהל שלך?

בתכל'ס, איך זה עבד בשבילנו – מאוד יפה לספר תאוריות ולספק כלים פרקטיים שיעזרו לכם בעסק. השאלה היא אם כל התהליך הזה עובד בסופו של דבר? ובכן, לפי הנסיון הרב שלנו בתחום הצלחנו להשיק קמפיינים מוצלחים שהכניסו לנו וללקוחות שלנו מאות לידים ומכירות. עדיין מסופקים אם זה נכון? אנחנו נציג לכם את הקמפיינים שלנו תוך כדי ההרצאה!

בנוסף לכל זה אנחנו נלמד:

- 3 העקרונות למודעה מנצחת

-  מה חשוב בדף עסקי

-  בחירת סוגי מודעות

- העלאת הקמפיין הראשון ו A/B Testing

-  בחירת קהל (מתקדם) ורימרקטינג

- הכל על הפיקסל של פייסבוק

- דמו העלאת קמפיין + שאלות

- סיפורי הצלחה

- טיפים של אלופים

מה ההבדל בין סדנא להרצאה?

סדנא – מועברת בכ־4 שעות כולל תרגול באופן מעשי את החומר הנלמד.
הרצאה – מועברת בכשעה אחת ונועדה להעשיר את הידע של המשתתפים בה בכל הנוגע לשיווק דיגיטלי בפייסבוק.

 

מוזמנים ליצור קשר ולשריין את המקום שלכם בסדנא או בהדרכה הקרובה.
לסדנת שיווק אינטרנטית לחץ כאן